Tuesday, July 28, 2009

kat mana nk praktikal nih....

Hajat dihati nak balik kampung....senang sket time praktikal nanti..
Alhamdulillah la perak je yang buka, boleh aku pilih taiping....
Hajat dihati lagi, nak balik ke sekolah lama....boleh jumpa cikgu2..
memudahkan aku la time praktikal nanti....sebab dah kenal keadaan sekolah..
Problem nya, dah ada orang isi sekolah lama aku...SMK Dr. Burhanuddin..
Last-last, aku pilih MRSM taiping atau MCKK....gila punya orang....buat praktikal kat MRSM..
Dasat wooo....macam confident je erk.
MCKK???....lagi la cari maut..
Kalau tengok penampilan dan fizikal tu....tak da problem kot....
Tengok pulak kehebatan dan confident level aku ni....ntah la nak cakap macam mana...
Tapi, ikut nasihat pensyarah....redah ja....face the challange...
Tunggula macam mana nasib....dapat ke tak praktikal kat MRSM or MCKK

No comments:

Post a Comment